FAQ
Ziet mijn product er exact hetzelfde uit als op de foto?
We doen ons best om je gekozen product af te leveren zoals op de website. Houd er wel rekening mee dat we met hout werken. Hierdoor zal jouw product een andere een unieke nerfstructuur en patroon hebben.
Ik heb een foute naam opgegeven bij mijn bestelling. Wat moet ik doen?
Neem zo snel mogelijk contact met ons op via het contactformulier of het e-mailadres contact@madebyben.be. Vermeld duidelijk het bestelnummer en het product als je meerdere hebt besteld. Als de productie van jouw product nog niet is gestart, dan kunnen we de naam nog corrigeren.
Is jouw product ondertussen gemaakt dan moeten we de materiaal- en productiekost aanrekenen. We proberen in overleg wel de best mogelijke oplossing te vinden, zodat iedereen tevreden is.
Ik wil graag maatwerk zoals bijvoorbeeld een ander lettertype of een eigen afbeelding.
Een ander letterype kan je ingeven in het opmerkingenveld tijdens je bestelling. Wil je volledig maatwerk dan is dat geen probleem. Neem contact op via het contactformulier of contact@madebyben.be
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Zolang we niet begonnen zijn aan het maken van jouw product, kan je je bestelling annuleren. Contacteer ons zo snel mogelijk via het contactformulier of contact@madebyben.be.
Zijn we wel al gestart, dan proberen we samen met jou een zo goed mogelijke oplossing te vinden.